< home >
Kago/miichan 16 életévét betöltött egyén. Ázsia minden mennyiségben. Szeretem a japán és koreai stílusokat. Öltözködésemben megtalálhatóak a lolita, a visual kei, a goth, a punk illetve a gyaru stílus elemei. szeretem: Distraught Overlord, Dir en Grey, műszempilla, tetkó, piercing. nem szeretem: hálátlan, lenéző emberek.

credits: layout icon background
2013. március 15., péntek
6:47
Nos... Szerdán vettem ricinus olajat a hajamra, mert borzalmasan nézett ki. Legutóbbi szőkítésnél sikerült leégetni a hajam. Kb úgy nézett ki, mint a drót kefe... Szóval nagyja részt vissza festettük barnára, meg megint festetettem bele türkizt. Na és így kicsit tűrhetőbb lett az állapota, viszont a csonka részekkel elég nehezen bántam, ezért vettem ricinus olajat. Szerdán fel is használtam. 2 dl-t vettem 590 forintért.
2 evőkanál ricinus olajat kevertem össze egy evő kanál napraforgó olajjal. Beraktam a mikróba, majd elkezdtem a hajtöveimre fel vinni. 4 szakaszra különítettem a hajam és a felét sikerült normálisan rá adagolni a fejbőrömre. szépen belemasszíroztam, majd a maradékot a hajvégeimre kentem. Ez után szépen rászárítottam a hajamra, majd egy nagy - használaton kívüli - sállal körbe tekertem a hajam. Ismét rászárítottam, utána rátettem egy szintén használatlan sapkát. 5-6 órát hagyhattam rajta. Közben picit viszketett a fejem, de utána néztem, és kiderült, hogy másoknak is volt ilyen problémája, ez egyáltalán nem baj. Ráadásul, ha ettől szebb lesz a hajam, megéri ennyi szenvedés.
Hideg vízzel vizeztem be a hajam, megmostam samponnal, azt is hideg vízzel öblítettem le, közben majdnem megfagytam, de nem baj. Mivel még kicsit zsíros érzete volt, ismét megmostam samponnal, de azt már langyos vízzel öblítettem le. Kifésültem és hagytam levegőn megszáradni a hajam - ergo nedves hajjal feküdtem le aludni.
Másnapra sokkal puhább és jobb tapintása lett, ráadásul felfedeztem egy durva fél centi lenövést a hajamon. Szóval nálam elég gyorsan működik ez a növesztő hatása. Szombaton lett festve a hajam, szóval nyilván 4 nap alatt nem jelenik magától fél cm lenövés, szóval hatalmas +-t adnék a pakolásnak. Holnap megismétlem. Lehet arról is írok majd.

Ezen kívül elkezdtem egy másik "pakolás" szerű dolgot ezt következő bejegyzésben fejtem ki bővebben.

Címkék: