< home >
Kago/miichan 16 életévét betöltött egyén. Ázsia minden mennyiségben. Szeretem a japán és koreai stílusokat. Öltözködésemben megtalálhatóak a lolita, a visual kei, a goth, a punk illetve a gyaru stílus elemei. szeretem: Distraught Overlord, Dir en Grey, műszempilla, tetkó, piercing. nem szeretem: hálátlan, lenéző emberek.

credits: layout icon background
2013. március 15., péntek
6:55
Amint az előző bejegyzésemben említettem, hogy most csinálok egy másik pakolás féleséget.
Mostanában egyre több pattanás és mitesszer jött ki rajtam, és hiába kentem ezekkel a krémekkel, nem igazán segítettek, max puhább lett tőle a bőröm, de ennyi.
Tesóm javasolt egy módszert, amit ő csinált. Baba szappannal kezdtem inkább fürdeni az olcsóbbak helyett. Bevizeztem az arcom, majd jó vastagon be szappanoztam és megvártam amíg rászárad a bőrömre és úgy mostam le. Már első alkalom után is meglátszott a különbség szépen leszáradtak a pattanásaim, azóta is úgy csinálom, és egyre szebb lesz a bőröm.
Mivel a vállam napfényre érzékeny, mindig kipattog a naptól és sajnos még mindig megvannak a vállamon, a hátamon. Kipróbáltam ott is ezt a módszert és bevált. Ott is sokkal szebb már a bőröm, szóval mindenkinek tudom ajánlani akinek ilyen problémája van! :)

Címkék: