< home >
Kago/miichan 16 életévét betöltött egyén. Ázsia minden mennyiségben. Szeretem a japán és koreai stílusokat. Öltözködésemben megtalálhatóak a lolita, a visual kei, a goth, a punk illetve a gyaru stílus elemei. szeretem: Distraught Overlord, Dir en Grey, műszempilla, tetkó, piercing. nem szeretem: hálátlan, lenéző emberek.

credits: layout icon background
2013. január 10., csütörtök
13:02
Komolyan mondom nekem nem szabad ebay-en nézelődnöm:D Annyi sok szép mindenséget láttam, hogy most már muszáj leírnom. Rájöttem, hogy táska és cipő mániás vagyok xd most is kinéztem egy csomó cipőt meg táskát xd na de nem baj, kell ez is:D Na hát akkor kezdjük a táskákkal...

jajj hát ez a barna nagyon kell! nem is olyan sok. 12.95$ és free shippinges... hát ha ugyanekkora mint a képen, akkor übertotál kell nekem! Na meg ez a fekete! Ez azért tetszik, mert két pántja van. mármint hogy így könyökhajlatban is lehet vinni, vagy kézben, meg vállon is. Meg ez is elég nagynak tűnik, és tetszik az alja:) 7.89$ + 9.99$ shipping. Ajj ez a fehér is annyira bejön:D Általában nem szeretem a fehér táskákat, de hát ebbe bele szerettem:D 12.99$ + 9.99$ shipping.

Aztán jöjjenek a cipők:) ez egy ilyen tavasziasabb darab, rövidnadrágokhoz, nagyon tetszik és nem is drága. 8.00$ free shippinggel. Ezek a magassarkúk! Úristen megint szerelmes lettem xd A feketét szeretném. igazából mindegyiket, de a fekete az praktikusabb xd Az mindenhez megy:D 20.68$ + 12.99$ shipping. Nem túl bíztató, de ha jó a minősége, akkor megéri :D


Aztán nézegettem felsőket is, azokból is kinéztem egy párat:D A Keep Calmosból a fekete tetszik nagyon meg a szürke:) 6.32$ + 4.80$ shipping. A keresztesből a szürke tetszik a legjobban, annyira jól néz ki:) 9.59$ + 5.60$ shipping. A macisból a kék kell, iszonyat cuki, és jó melegnek is tűnik:3 9.99$ + 9.99$ shipping.
   

Kinéztem nacit is, meg leggingst. Kéne már egy jó kis cicagatya, mert amit itt lehet kapni az nagyon gagyi.. szóval na xd A gatyából volt fekete is, de nekem a szürke valamiért jobban tetszik:) 21.90$ és free shipping. Ebből a két cicagytából tuti befogok szerezni*-* annyira melegnek és puhának látszik, jajj. Szerintem szürkét is meg feketét is venni fogok xd és az ára is nagyon olcsó :D 2.85$ + 1.95$ shipping. Na meg a galaxy-s cicanadrág :D még mindig nem sikerült szereznem xd úgy volt hogy csinálok, de feladtam:c xd na hát ez 14.39$ + 4.79$ shipping:3

Címkék: