< home >
Kago/miichan 16 életévét betöltött egyén. Ázsia minden mennyiségben. Szeretem a japán és koreai stílusokat. Öltözködésemben megtalálhatóak a lolita, a visual kei, a goth, a punk illetve a gyaru stílus elemei. szeretem: Distraught Overlord, Dir en Grey, műszempilla, tetkó, piercing. nem szeretem: hálátlan, lenéző emberek.

credits: layout icon background
2013. január 6., vasárnap
9:44
Mikor írtam utoljára? 2 hónapja? Nos.. sok minden változott azóta. Nem mintha bárki is olvasná a blogot... Hát mit is mondjak? Vége van 2012-nek.. és élünk. Mily meglepő fordulat. Ha összegeznem kellene a múlt évet.. Hát tudnék jót is, rosszat is mondani... Nem is tudom, hol kezdjem... Igazából jó év volt, voltak nehézségek, de egy percet sem bánok az évből. Megismertem új embereket, akik nagy részt vesznek ki most már az életemből. Elmondhatom, hogy lezártam a múltamat, és mindent újult erővel fogadok. Megtanultam tovább lépni és ez jó. Már nem akadok ki minden hülyeségen. Azt hiszem... felnőttem. Végre kitapasztaltam mire vagyok képes, és próbálok eszerint élni. Már nem félek senki véleményétől, megtanultam élni... Megtanultam elfogadni a hibáimat és próbálok eszerint élni. Érdekel mások véleménye, de csak azoké, akik fontosak nekem. Megpróbálom magamban eldönteni mi lenne a helyes, mit akarok én valójában... Elérkeztem arra pontra, amikor is rájövök, hogy nem mindig minden az én hibám, és ne vállaljam magamra, ha nem szükséges.

Mostanában mindenki a fiúkról kérdezget. Kicsit fura... Elkezdtem ugyan fiúzni - lol lassan 17 évesen ideje volt - de eddig még nem találtam meg, akit szeretnék. Igazán nincsenek nagy elvárásaim, szóval nem értem miért nem vagyok úgy jó, bárkinek is ahogy vagyok. Eddig mindenkinél eljutottunk odáig, hogy felkeltette az érdeklődésemet aztán mégse kellettem neki. De igazából jó volt mindegyik... Tapasztalatokat szereztem, így már kicsit magabiztosabbnak érzem magam... Igazából erről a témáról ennyi lenne érdekes.

Szeretném megköszönni pár barátomnak, hogy különlegessé tette az évemet, és remélem a 2013-as évem is legalább ennyire jó lesz Veletek.
♥Nővérem♥ Niki, K. Norbi, Sz. Norbi, Hajni, Alex, Rukszi, Kazu, Nozi, Ameko, Miko, Szilwi, Iza, Nóri, Kriszti, Szili, Pálesz, Gabica, Csabi, Zsolti.
Remélem senkit sem felejtettem ki :3

Címkék: