< home >
Kago/miichan 16 életévét betöltött egyén. Ázsia minden mennyiségben. Szeretem a japán és koreai stílusokat. Öltözködésemben megtalálhatóak a lolita, a visual kei, a goth, a punk illetve a gyaru stílus elemei. szeretem: Distraught Overlord, Dir en Grey, műszempilla, tetkó, piercing. nem szeretem: hálátlan, lenéző emberek.

credits: layout icon background
2012. október 22., hétfő
13:49
Nos egy ideje már türkiz elöl a hajam!♥ jó ideje kb... 6 hete, de csak most volt erőm megírni a bejegyzést >< Egyszerűen imádom! infectedcandy.com-ról rendeltem directions hajszínezőket. Turqouise, Carnation Pink, White Toner. Úgy terveztem, hogy a türkiz után Pink lesz, de annyira megszerettem a kéket, hogy nem merem felvállalni a pinket xdd viszont sajnálom is, úgyhogy lehet maradok türkiz, alulra meg rakok pinket, bár nem tudom hogy fog kinézni xd na de próba cseresznye~  Nagyon intenzív és szép színe van, még így is, hogy kopik, de az az észrevételem, hogy kevésbe kopik, mint vártam, szerintem 8 mosásánál többet is ki fog nálam bírni, ami jó jel:D a mostani zöldes színét is imádom, valahogy közel áll a szívemhez. Egyszerűen imádom, nem tudok mást mondani xd És nagyon köszönöm az Infected Candynek!

Most így néz ki, és nagyon imádom, tényleg nem tudok mást hangsúlyozni xd

Címkék: