< home >
Kago/miichan 16 életévét betöltött egyén. Ázsia minden mennyiségben. Szeretem a japán és koreai stílusokat. Öltözködésemben megtalálhatóak a lolita, a visual kei, a goth, a punk illetve a gyaru stílus elemei. szeretem: Distraught Overlord, Dir en Grey, műszempilla, tetkó, piercing. nem szeretem: hálátlan, lenéző emberek.

credits: layout icon background
2012. szeptember 3., hétfő
9:50
Bon jour

Szombaton voltunk unokatesóm esküvőjén. Nagyon jól éreztem magam. 1 órára mentünk Tápiógyörgyére ebédre. Mikor odaértünk, kicsit feszült voltam, mindig is idegennek éreztem magam abban a társaságban, csupa sznob ember. Köszöntünk mindenkinek, feltűnően aranyosak voltak. Oké leültünk, ettünk, finom volt a kaja, jött a vőfély ott dumált egy sort, majd elindultunk magára a ceremóniára. Nagyon cukik voltak uncsimék annyira izgultak XD szép volt a polgári esküvő még én is sírtam >< aztán mentünk át a templomba az is szép volt. Egyébként vicces volt, mert egy kis macska a polgár mesteri hivataltól kísért minket a templomba olyan kis édes volt XD Szép volt minden csak hosszú xd lassan vissza indultunk Györgyére. Mikor oda értünk volt egy kis tánc, megint dumált a vőfély, majd fél nyolc nyolc fele vacsi volt. hát... csudi finom volt XD az egészbe csak a kaja tetszett xd na jó nem : D nagyon jó volt minden sokat mulattunk, táncoltunk, csak az nem kellett volna, hogy apu ivott, meg a mama idegeskedett... ha ők nem lettek volna, nagyon jó lett volna minden. Fél 3-kor indultunk haza, 3-kor már az ágyban feküdtünk. Kicsit rövid beszámoló volt, de annyi minden volt de a felére sem emlékszek xd

• au revoir •

Címkék: