< home >
Kago/miichan 16 életévét betöltött egyén. Ázsia minden mennyiségben. Szeretem a japán és koreai stílusokat. Öltözködésemben megtalálhatóak a lolita, a visual kei, a goth, a punk illetve a gyaru stílus elemei. szeretem: Distraught Overlord, Dir en Grey, műszempilla, tetkó, piercing. nem szeretem: hálátlan, lenéző emberek.

credits: layout icon background
2012. augusztus 31., péntek
9:02
bon jour

Nos, halika~ Augusztus 20.-án felmentünk tesómmal Pestre és hát... csudi jó volt : D oda értünk olyan háromnegyed 11-re a Kökibe és mikor mentünk fel, pont szembe volt neechan és jááááj ♥♥ ölelkezés meg minden megvolt xd aztán elindultunk. metróztunk egy kicsit és hát meg kell mondjam kicsit rossz volt a mozgólépcsőzés de azért élveztem : D Meg kell szokni az a lényeg. Hát elmentünk erre-arra sétálni asszem a váci útra mentünk? vagy nem is tudom már ._. na mindegy xd Vettünk enni mekiben én egy retro juniort ♥ meg jeges csokit és írtó fincsa volt ♥ utána elmentünk még sétálni meg kell mondjam, szép város, simán oda költöznék, csak sok az ember ._. na mindegy xd aztán kerestük a metrót, és lementünk egy ilyen aluljáróba, bár nem ott volt a metró, mindegy xd viszont volt egy bubble tea árus ** hát vettünk egyet, amit megittunk hárman, írtó finom volt ** amikor megettük a kis golyókat omnomnom ** aztán asszem buszt vártunk végül nem szálltunk fel rá, hanem metróztunk xd mentünk a westendbe, és nem érdekelt senkit sem, hogy semmi nem volt nyitva a kajáldákon kívül xd beültünk a kfc elé netezni xd meg beszélgetni x3 olyan jó volt végre vele lenni ** jól kiveséztünk mindent ahogy azt illik >< egy idő után megérkezett tesóm egyik barátja így kettesben maradtunk neechannal és olyan jó volt >< vettünk kaját a kfc-be. Volt egy kis előitéletem a kajával kapcsolatban ami pozitív irányban megváltoztatta a véleményemet ** nagyon finom volt. x3 Aztán lassan meg kellett keresnünk tesómékat és elváltak útjaink neechannal TT Kazura nem sokat kellett várni a Köki előtt XD jó hatással van rá Gergő, büszke vagyok ˇ.ˇ xd egyébként örülök, hogy megismerhettem a barátját, nagyon szimpatikus és kedves : D jó arc : D egy idő után tőle is búcsúztunk, mi meg jól el voltunk Kazcsival : D kajáltunk meg filmeztünk x3 a nagymamája is - eddig még - egész kedves x"D szüleit is bírom, aranyosak : D Másnap Kazukával elkísértük Sorát a WestEndbe, mert Shizuval talizott, egy kicsit várni kellett rá, mert dugóba keveredett szegény >< addig elnéztünk erre-arra, és fejembe vettem, hogy egyszer a Clarie's-t ki fogom fosztani : D xd mikor megérkezett shizu, mi kazuval elmentünk a Sugárba egy kínaiba. Aranyosak voltak az eladók. 2-re viszont vissza mentünk, mert kazu akkorra beszélt meg egy találkozót egy csajszival akitől vett egy fülest xd kicsit durva volt mert összevissza kellett keresgélnünk végül csak megtalálták egymást, bűntudatom is van, hogy magára hagytam kazut, bocsi TT nagyon jól éreztem magam egy pár dolgot kihagytam de aaaa nincs kedvem mindent elmondani x"D mindenesetre tényleg jól éreztem magam : D ♥

                                                                                                                                                  •au revoir•

Címkék: